Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

NEWS

Updates RSS/ATOM
  • Content Count

    469
  • Donations

    0.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1
  • TS3

    Brak aktywności na TS3.

NEWS last won the day on February 11 2019

NEWS had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutral

About NEWS

  • Rank
    Gold Nova II
  • Birthday 01/20/2019

Recent Profile Visitors

654 profile views
  1. Mistrzostwa Gdy ogłosiliśmy Mistrzostwa w Rio, byliśmy podekscytowani możliwością organizacji turnieju tej rangi w kraju jednej z najbardziej oddanych społeczności gry Counter-Strike. W tamtym czasie nikt jednak nie spodziewał się globalnych wyzwań, które ograniczyły wydarzenia na żywo w 2020 roku. Narażanie zdrowia i życia graczy i fanów w celu uczestnictwa w Mistrzostwach w trakcie, gdy pandemia wciąż zagraża dobru podróżnych, nie leży w interesie naszych działań. W związku z tym z ubolewaniem podjęliśmy decyzję o odwołaniu listopadowych Mistrzostw. Jaki jest więc obecny plan postępowania? W pierwszej kolejności wstrzymamy się z planowaniem Mistrzostw co najmniej do momentu, gdy LAN-owe Regionalne Rankingi Mistrzostw (RMR) będzie można przeprowadzić na całym świecie w bezpieczny sposób. Do tego momentu spodziewamy się przeprowadzać wydarzenia RMR online, aby śledzić najlepsze zespoły z każdego regionu. Trenerzy Niedawno powiadomiono nas, że część trenerów profesjonalnych drużyn CS:GO świadomie nadużywała błędu w grze w celu zyskania przewagi nad przeciwnikami ich drużyn. Jest to niefortunne i frustrujące, że nie zdołaliśmy wcześniej naprawić tego błędu. Błędy są jednak nieodzowną częścią oprogramowania – i dopóki nie zostaną rozwiązane, musimy być w stanie zaufać graczom oraz trenerom drużyn. Nie będziemy w tym miejscu powtarzać naszej opinii na temat tego, jak ważna jest uczciwość i profesjonalizm meczy CS:GO. Minimum naszych oczekiwań wobec graczy i trenerów stanowi uczciwa rozgrywka oraz poproszenie o natychmiastową przerwę w meczu i poinformowanie administratorów turnieju, w którym biorą udział, jeśli wiedzą o problemie mogącym dać im (lub przeciwnikom) nieuczciwą przewagę. Zespoły, które zostały zdyskwalifikowane za korzystanie z tego błędu w trakcie wydarzeń RMR, zostaną ukarane zresetowaniem ich punktów RMR. W kwestii działań wobec indywidualnych trenerów będziemy oczekiwać do momentu, aż całe zjawisko oraz rozmiar szkód zostaną właściwie udokumentowane, a strony trzecie wystosują swoje kary wobec trenerów. Niezależnie od obecności tych kar aktywna praca trenera w środku meczu zawsze będzie stanowić kuszącą okazję do naruszenia uczciwości rozgrywki dla niektórych drużyn. Z tego powodu możemy również rozważyć ograniczenia w możliwościach trenerów. Z niecierpliwością oczekujemy ponownego rozpoczęcia wydarzeń LAN w niedługim czasie i mamy nadzieję, że niebawem znajdziemy bezpieczny sposób ich realizacji. Zobacz cały wpis
  2. Today’s update includes some networking improvements, updates to Swamp, Mutiny, and Anubis, and an all new weapon case! The Fracture Collection Introducing the Fracture Collection, featuring designs from over 17 different community artists, and including the Shattered Web Knives as rare special items! Zobacz cały wpis
  3. Today we’re introducing two community maps: Swamp and Mutiny. Check them out in Casual or Deathmatch to get your feet wet, and then jump into a Scrimmage for a full match! There’s more in today’s update, check out the release notes here. Zobacz cały wpis
  4. Dzisiaj wprowadzamy zmiany w CS:GO będące częścią naszej ciągłej walki z oszustami. CS:GO od teraz znacząco ogranicza, które programy i pliki mogą oddziaływać na grę. Domyślnie gra będzie uruchamiana w trybie zaufanym, który zablokuje zewnętrznym plikom możliwość interakcji z nią. Jeżeli zechcecie grać, używając zewnętrznego oprogramowania mającego wpływ na grę, to musicie użyć opcji uruchamiania „-untrusted”. Zwróćcie uwagę, że w tym wypadku wasz wynik zaufania może ulec pogorszeniu. Zobacz cały wpis
  5. Dzisiaj wydajemy opcjonalną wersję beta CS:GO ze zmianami, która są częścią naszej ciągłej walki z oszustami. Aby pomóc, możecie aktywować wersję beta, wykonując kroki w tej instrukcji. CS:GO od teraz ogranicza w znaczący sposób rodzaje programów i plików, które mogą wchodzić w interakcję z grą. Jeżeli wydarzy się mało prawdopodobna sytuacja, że uruchomicie grę z niekompatybilnymi plikami, otrzymacie ostrzeżenie informujące o niekompatybilnym pliku i istnieje możliwość, że nie dołączycie do serwerów zabezpieczonych przez VAC. Aby rozwiązać ten problem, możecie wyłączyć „Zaufane uruchomienie” w waszych ustawieniach gry, ale może to tymczasowo wpłynąć na wasz wynik zaufania. Jeżeli chodzi o producentów programów, które wchodzą w bezpośrednią interakcję z procesem pliku wykonywalnego CS:GO, dodaliśmy wymagania, które wpłyną na wasze programy. Od tej chwili wszelkie pliki DLL, które wchodzą w interakcję z CS:GO, będą musiały być podpisane cyfrowo z użyciem Authenticode. Dodatkowo będziemy blokować podpisane pliki DLL, jeżeli ich funkcjonalność w jakikolwiek sposób ingeruje z grą. Zobacz cały wpis
  6. Nowy zestaw utworów Amona Tobina o nazwie „All for Dust” jest już dostępny! Producent stojący za ścieżką dźwiękową do Splinter Cell: Chaos Theory użycza CS:GO swojej unikalnej estetyki… tym razem przez wzmacniacze lampowe. Zdobądźcie ten nowy zestaw i użyjcie go w grze. Powodzenia i miłej zabawy! Zobacz cały wpis
  7. Od premiery CS:GO w 2012 otrzymywane przez nas opinie graczy najczęściej dotyczyły problemu zauważania postaci w świecie gry. Z racji tego, iż gra zawiera znacząco odmienne rodzaje oświetlenia i szczegółów, to nawet postacie zaprojektowane tak, by były czytelne na danej mapie, mogą się wtapiać w tło, gdy popatrzy się na nie pod danym kątem w danym miejscu. Wciąż będziemy reagować na problemy dotyczące specyficznych miejsc, dostosowując odpowiednio mapy, ale dzisiaj wydajemy kilka nowych ulepszeń sposobu renderowania postaci. Zwiększenie kontrastu graczy Aby poprawić widoczność postaci na wszystkich mapach i we wszystkich miejscach, dodaliśmy nową opcję graficzną o nazwie „Zwiększ kontrast graczy”, która jest domyślnie włączona. Jest to specjalny filtr przetwarzania końcowego nakładany na stojące w miejscu postacie, przez co tworzony jest lokalny kontrast sprawiający, że postacie wyróżniają się na tle mapy. Ta opcja jest włączona domyślnie i znajdziecie ją w dziale Obraz->Zaawansowane ustawienia obrazu->Zwiększ kontrast graczy. Oto schemat jej działania: — Zwiększa kontrast postaci w stosunku do tła na długich dystansach. — Wzmacnia brzegi pikseli dla postaci na długich dystansach. — Rozmywa nieznacznie obraz dookoła postaci, by zredukować szum tła. — Tworzy niewielką, kontrastującą poświatę dookoła postaci, gdy nie istnieje żadna różnica kolorów między postacią a środowiskiem. Poza powyższymi zmianami zmodyfikowaliśmy również tekstury niektórych modeli postaci (i w niektórych przypadkach zedytowaliśmy poziomy ostrych mipmap), a także dostosowaliśmy mgłę. Mgła w CS:GO jest nakładana oddzielnie na postacie, a oddzielnie na resztę świata. Aby postacie wyróżniały się na tle na dłuższych dystansach, zmniejszyliśmy zamglenie postaci na wszystkich mapach (i nieznacznie zwiększyliśmy mgłę świata na mapie Dust 2). Zmiany na mapach Poza dodaniem opcji zwiększenia kontrastu graczy wciąż polepszamy widoczność, zmieniając konkretne obszary map. Spojrzenie z bliska Wskoczcie na serwer i sprawdźcie, jak wyglądają postacie! Dzisiejsza aktualizacja powinna w większości przypadków poprawić czytelność postaci, ale wiemy, że przed nami wiele pracy. Jeżeli zauważycie konkretne sytuacje, w których waszym zdaniem nowe narzędzia nie pomagają, skontaktujcie się z nami pod adresem CSGOTeamFeedback@valvesoftware.com, a w polu tematu wpiszcie „Agent Read”. Dołączcie wyjaśnienie tego, co się stało, a także link do zrzutu ekranu. Zobacz cały wpis
  8. W dzisiejszej aktualizacji wydajemy pojemnik z naklejką Warhammer 40,000 zawierający 17 unikalnych naklejek z uniwersum 40K. Pojemnik jest już dostępny w grze, a znajdują się w nim naklejki od papierowej „Pełny zakup” do foliowanej „Marine Chaosu”. Zbierzcie i nałóżcie naklejki na swoje bronie już dziś! Zmiana scenerii Przy następnym uruchomieniu gry zauważycie nowe ustawienie wideo, które pozwala wam na zmianę tła w menu głównym. Nieważne, czy wolicie jaśniejsze lub mroczniejsze klimaty, słoneczność Anubisa lub tajemniczość zakładu Phoenix, każdy znajdzie coś dla siebie. Drobiazgi Niedawno dodaliśmy ikony na liście zabójstw reprezentujące eliminacje pomimo bycia oślepionym, przez dym i bez przycelowania. Dzisiaj do tej puli dorzucamy nową ikonę obrazującą zgony od eksplozji C4. Wypatrujcie jej, gdy następnym razem jakiś antyterrorysta zapomni o zestawie do rozbrajania! Zobacz cały wpis
  9. Today’s update includes an experimental warmup mode, a way to view (and copy) players’ crosshairs while spectating, a new set of Music Kits, and more! The Masterminds Music Kits Introducing the The Masterminds Music Kit Box, featuring music kits from seven composers. Standard and StatTrak music kit boxes are now available for purchase. Warming Up Get a few reps in before the match begins with an experimental 1v1 warmup mode! The experimental warmup is currently limited to Wingman matches on Train and Vertigo, and may be added to other maps and Competitive Matchmaking in the future. Share Your View Wondering how your teammates see the world? As a spectator you can now view other players’ crosshairs. By default you will see crosshairs of your friends and party members, but you can change your settings to view everyone (or just your own). See one you like? Click a player on the scoreboard to copy their crosshair. There’s more in today’s update, view the release notes for details! Zobacz cały wpis
  10. The Rio Major will take place in November and, as the only Major of 2020, the prize pool will be $2,000,000. It will have been more than a year since the last Major. To ensure that the Rio Major features the top teams in the world, we will require that current Legends and Challengers demonstrate that they are still in top form. Due to the difficulty in travel for the foreseeable future, we’re going to do that regionally. Regional Major Rankings All teams participating in the November Rio Major will earn their invites through regional rankings, which will be updated based on their performance in upcoming Regional Major Ranking competitions. Teams competing in an RMR series will receive Major Ranking points based on their placement. We will have more details on the point distribution once we have a final list of the Major Ranking competitions between now and the Rio Major. The first RMR series will be in May, and we intend to have one more RMR series in the Fall. Additionally, if tournament organizers are interested in modifying their previously planned 2020 events to be RMR competitions, they should reach out to us. For us to consider an event for Major ranking, it must invite the top RMR teams in the region and hold qualifiers for the remainder. The event can be of any format, any prize pool, any duration, and either online, LAN, or a combination of the two. November Rio Invitations 24 teams will be invited to the November Rio Major from six different regions based on their Regional Major Ranking. In total, there are 8 Legend, 8 Challenger, and 8 Contender invitations available. Each region will be allocated invites to the Major based on that region’s performance in the preceding Major. Based on the results of the 2019 Berlin Major, the invitations for each region are as follows: November Rio Invitation Distribution EUR CIS NA SA AS OC Legends 3 2 3* 0 0 0 Challengers (formerly Returning Challengers) 5 1 2* 0 0 0 Contenders (formerly New Challengers) 2 2 1 1 1 1 Total Invitations 10 5 6 1 1 1 *Teams currently unable to travel to their native region are invited to defend their invitations in the region where they are currently situated. The 2020 May RMR Series The first series of these RMR competitions will be in May and will be hosted by ESL. All teams that would have been invited to the May Rio Major or the May Rio Minors will be invited to compete for position in their region. Current Legends and Challengers will start with some Regional Major Ranking points. FAQ Q. How are the Regional Major Rankings calculated? The Regional Major Rankings will be points-based, and the value of events closer to the Major will be greater than earlier events. However, we won’t have a detailed breakdown before we’ve finalized the RMR events for the year. Q. Will there be Minors for the November Rio Major? There will be no Minors ahead of the November Rio Major. Regional Major Rankings will be used to determine all 24 teams participating in the November Rio Major. There will not be a separate path for teams to qualify. Q. What happens to teams who were invited to the May Minors? For the first Regional Major Ranking series in May, teams qualified for the May Minors (and/or qualifiers for those Minors) will be invited to participate in their respective region’s competition. For later RMR competitions, participants will be invited based on their regional ranking, with additional slots available to teams determined by qualifiers. Q. What happens to the Minor prize pool? Valve will sponsor the May and Fall Regional Major Ranking series. Each of those events will feature a prize pool of $255,000, divided across each region based on the number of Legends and Challengers invitations available for that region. The minimum prize pool in a region will be $10,000. Q. What determines what region a team competes in? Given the circumstances, teams’ regions are determined by their current location. Q. What happens if a team changes region? Regional Major Rankings only represents a team’s performance relative to other teams in the region. Therefore, any region change by a team will result in a reset of the team’s Major Ranking points. Q. Can a team change their roster? Teams can change up to two members of their roster in the lead up to an event at a cost of 20% of the team’s points, per player. They can adjust their roster prior to the roster lock for each Regional Major Ranking competition. Zobacz cały wpis
  11. Operacja Shattered Web została dzisiaj zakończona. Dziękujemy wszystkim graczom CS:GO, którzy wzięli w niej udział – przez cały czas jej trwania ukończyli oni 136 milionów misji! Może i operacja się zakończyła, ale w tej aktualizacji znajdziecie coś jeszcze. Nowe mapy Dzisiaj dodajemy dwie mapy stworzone przez członków społeczności do naszej oficjalnej puli map w wyszukiwaniu gier w trybie Sparingu oraz Uproszczonym. Sprawdźcie Anubis i Chlorine, dwóch finalistów konkursu map Exotic Places 2019 przeprowadzonego przez Mapcore. Kolekcja Pryzmatu 2 Dzisiaj wprowadzamy również kolekcję Pryzmatu 2! Ociera się ona delikatnie o motywy anime/mangi i zawiera 17 wykonanych przez społeczność wykończeń broni oraz szansę na otrzymanie jednego z noży kolekcji Horyzontu w wykończeniach z kolekcji Chromatyczności. Zobacz cały wpis
  12. Half-Life: Alyx ma swoją premierę 23 marca, a my świętujemy ją w CS:GO! Do zakupu w grze są teraz dostępne naklejki, kolekcjonerskie odznaki oraz naszywki z motywami z serii Half-Life. Valve Index Jeżeli zakupiliście sprzęt Valve Index przed premierą Alyx, otrzymacie pochodzącą z nowej kolekcji odznakę Alyx w oryginalnej jakości oraz ekskluzywny zestaw utworów z Half-Life: Alyx! Zobacz cały wpis
  13. Jesteśmy w końcowych tygodniach operacji Shattered Web i gracze mają czas do 30 marca na rozegranie misji, zdobycie postępów i odebranie nagród operacji. Dzisiaj ma miejsce premiera finałowej karty misji, co oznacza, że zaczniemy przyznawać diamentowe żetony operacji użytkownikom, którzy ukończyli 100 misji. Karta tego tygodnia o nazwie „Czas wynieść śmieci” zawiera drugą misję Szturmu kooperacyjnego, w której celem graczy jest znalezienie i wyeliminowanie Franza Kriegelda. Nie dajcie mu uciec! Zobacz cały wpis
  14. Dzisiejsza aktualizacja zawiera odnowione menu zakupów, prosty sposób na dostosowanie (i udostępnienie) swojego celownika oraz całkowicie nowy sposób na spersonalizowanie waszych ulubionych agentów! Przedstawiamy naszywki Szukacie sposobu, by spersonalizować swojego agenta? Od teraz możecie użyć naszywki zawierające wiele klasycznych wzorów na niektóre miejsca na modelu postaci, a na dodatek każdy agent może mieć po kilka z nich. Naszywki znajdziecie w paczce naszywek CS:GO dostępnej już teraz. Wybierzcie własny celownik Dostosowywanie celownika nigdy nie było prostsze. Przejdźcie do menu opcji, gdzie znajdziecie wachlarz ustawień celownika, które mogą zostać spersonalizowane zależnie od waszych upodobań. Możecie udostępnić kod swojego celownika innym albo importować kod, aby spróbować celownika kogoś innego. Runda full Dzisiejsza aktualizacja zawiera również wizualne odnowienie menu zakupów – od teraz zawiera ono interaktywny podgląd waszej postaci trzymającej broń oraz ekwipunek. W ramach tego delikatnego przemeblowania możecie również podejrzeć ekwipunek, na który was stać poprzez podświetlone ikony na kole zakupów. Nowe misje operacji – Lekkie zakupy Zmaksymalizujcie swój zarobek. Zróbcie więcej za mniej. Zagrajcie w nowe misje operacji Shattered Web już od wtorku od 23:00. Zobacz cały wpis
  15. Week 14 missions are ready to play! Grab an AK and queue for Cache and Train in Casual, Competitive, Wingman, and Guardian game modes. Zobacz cały wpis
×
×
  • Create New...